UNIVÉ verzekeringen verlengt contract

02-09-2005

Univé Verzekeringen blijft voorlopig hoofdsponsor van de sportvereniging ‘Grol’. Zoals al eerder aangekondigd, heeft deze landelijk bekende verzekeringsmaatschappij het contract met de Groenlose voetbalvereniging met drie jaar verlengd. Afgelopen donderdagavond werd in het sportcafé op het sportpark ‘Den Elshof’ het contract ondertekend. Een en ander vond plaats na afloop van de diverse trainingen in het bijzijn van diverse selectiespelers, leden van de technische staf, bestuursleden en andere belangstellenden. De handtekeningen onder het contract werden gezet door Ben Nuininga, algemeen directeur van Univé OverGelder en Theo Huijskes, voorzitter van de s.v. Grol. Aandachtig toeschouwer bij deze officiële handeling was ook Hans Scheinck, bestuursvoorzitter van Univé OverGelder. Naast de gebruikelijke woorden van de zijde van Nuininga en Huijskes sprak ook Gerard Bos, trainer/coach van Grol 1, een dankwoord.

links: Theo Huijskes, voorzitter van de s.v. Grol en Ben Nuininga, algemeen directeur van Univé OverGelder.

Naast de ondertekening van het hoofdsponsorcontract werd tevens de nieuwe presentatiegids van de s.v. Grol voor het seizoen 2005-2006 officieel gepresenteerd. Het fraaie en erg professionele informatiebulletin is in de afgelopen week bezorgd bij c.q. verstuurd naar alle leden, sponsoren, verenigingen, instanties en overige relaties.