Carnaval bij de sv Grol en Stem op carnavalshit

25-02-2011

Net als voorgaande jaren zal de sv Grol weer meedoen met de Carnavalsoptocht op zondag 6 maart. Een groep enthousiaste leden is druk bezig met een prachtige wagen. Ter voorbereiding op het carnavalsweekend komen de optochtcommissie en overige afgevaardigden van de Knunnekes woensdagavond 2 maart op bezoek op sportpark Den Elshof. De wagenbouwersgroep en het bestuur van de sv Grol zal hen ontvangen. Ook de kegelclub UTO is aanwezig. Het belooft een spetterende avond te worden met diverse optredens. Iedereen is van harte welkom om deze avond bij te wonen. De aanvang is ca 21 uur.

Om al vast in de stemming te komen het volgende bericht:

STEM OP CARNAVALSHIT!

Stomme Jongens uit Oost Gelre gaan voor Carnavalshit van het jaar!

Stomme Jongens (Jaap Huinink & Lars Gierveld) hebben in samenwerking met 'Master Incognito' de geluiden van de Lichtenvoordse Leeuw en het Groenlose Kanon samengesmolten om een onvervalst oostelijk carnavalesk tegengeluid op die belachelijke bombarie van onder de rivieren te produceren. Het resultaat is de carnavalskraker 'Excuses voor het Ongemak'.

Ze zijn doorgedrongen tot de finale van 'Carnavalshit van het jaar' bij Giel op 3FM en moeten nu bij de eerste drie komen om bij Giel in de studio te komen. Uiteraard promoten ze daar Oost Gelre!

Dus volg je hart of je ziel of wat dan ook. Maar stem in ieder geval op 'Stomme Jongens' met 'Excuses voor het ongemak':