Presentatie en loting deelnemersveld Marveldtoernooi 2011

06-04-2011

Op zaterdag 9 april a.s. om 17.30 uur wordt tijdens de jaarlijks gehouden Fancy Fair van de VSVG van de S.V. Grol door het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi het deelnemersveld bekend gemaakt voor het 22e Internationale Marveldtoernooi.

Het deelnemersveld van de 22e editie wordt bekend gemaakt middels een fantastische presentatie van de teams waarna aansluitend de loting zal volgen. Wat vast staat is dat het bestuur er wederom in is geslaagd een ijzersterk internationaal deelnemersveld naar Groenlo te halen, waaronder een aantal verrassende nieuwkomers. Topclubs uit binnen- en buitenland zullen tijdens het toernooiweekend hun voetbalkunsten weer vertonen. Om uiteindelijk op zondagmiddag in de finale te strijden om de prachtige bokaal en de titel toernooiwinnaar van 2011. De finale staat dit jaar onder leiding van Kevin Blom.

Nieuwsgierig geworden?
Kom dan zaterdag 9 april a.s. naar het sportcafé Den Elshof. Iedereen is van harte welkom! Het officiële programma begint om 17.30 uur.