Afsluiting seizoen 2010-2011 op 18 juni

26-03-2011

Afsluiting seizoen 2010-2011 s.v. Grol voor zowel Jeugd als Senioren nu op zaterdag 18-6-2011

De jaarlijkse afsluiting van het seizoen 2010-2011 binnen de voetbalvereniging s.v.Grol is dit jaar anders dan normaal. In het verleden werd dit fantastische gebeuren altijd in een heel weekend gepland, te weten de zaterdag voor de jeugd en de zondag voor de senioren.
Gezien de vele feestdagen en door zowel o.a. het eigen Marveldtoernooi, jeugdkampen, pupillentoernooien elders en het feit dat sommige seniorenelftallen langer moeten door voetballen e.a. zaken, daardoor zijn alle weekenden in mei en begin juni al alle bezet.
Daarom heeft het bestuur van de supportersclub besloten om alle activiteiten naar een later tijdstip, gezamenlijke dag te brengen, te weten zaterdag 18 juni 2011. Over de progamma’s van die dag zullen de divers geledingen nog verder worden geïnformeerd, zowel de senioren als ook de jeugd zullen apart die informatie ontvangen.

M.b.t. de jeugd is Patrick Pos en Sjors Groot Kormelink vanuit de supportersclub aanspreekpunt, zij zullen dan ook i.s.m. het Jeugdbestuur het programma met elkaar afstemmen.
M.b.t de senioren zijn Martien Overkemping, algemeen zaken programma, Hennie Schovers en Bennie ter Bogt voor verkiezing supporter en speler van het jaar contactpersonen. Rudi Porskamp zal zorgdragen voor de organisatie van het huistoernooi van de senioren.
Rob Porskamp is en blijft verantwoordelijk voor alle facilitaire zaken, zoals licht en geluid en het hele café en horecagebeuren.
Het hoofdbestuur van de s.v. Grol neemt het onderdeel verenigingsman/vrouw en andere officiële zaken m.b.t. de afsluiting voor haar rekening.
De VSVG, Vrienden van de Sport Vereniging sv Grol, welke al vanaf het begin de organisatie rondom de nominatie en de verkiezing van de seniorenelftallen zowel vrouwen als mannen, voor zaterdag, zondag elftallen als ook het zaalvoetbal, zullen ook dit jaar deze taak weer oppakken.
Al deze onderdelen zullen eind mei de diverse programma’s ontvangen.
Wel is het belangrijk de datum al in uw agenda te noteren zodat we er een prachtige dag van kunnen maken.

Met vriendelijke groeten

Namens bestuur supportersclub.