Voorjaars Fancy Fair Vrienden van de SV Grol

06-04-2011

Evenement ook in teken van Marveld Toernooi en renovatie kleedkamers

In het weekend van 9 en 10 april a.s houden de Vrienden van de SV Grol VSVG weer hun voorjaars Fancy Fair. Deze populaire bijeenkomsten worden weer als vanouds gehouden in het Sportcafe den Elshof. Er zal weer volop gedraaid worden met het Flitslicht en ook zal het bekende Rad van Fortuin weer in stelling worden gebracht.

De VSVG wil reeds op zaterdagmiddag 9 april gaan draaien om ook de zaterdagvoetballers en liefhebbers in de gelegenheid te stellen mee te spelen. Het inzetten van enkele grotere prijzen behoort alsdan ook tot de mogelijkheden. Tijdens deze middagsessie zal de Stichting Internationaal Marveldtournooi (op 27,28 en 29 mei a.s.) het deelnemersveld voor de 22e editie van dit toernooi bekendmaken. Deze bekendmaking zal rond 17.30 uur plaatsvinden. De Stichting licht al tipje van de sluier op door aan te kondigen dat er sprake zal zijn van een ijzersterk toernooi met zeer verrassende nieuwkomers.

Op zondag 10 april rond het middaguur zal de VSVG alle registers weer lostrekken en zorgen voor een goede sfeer om zodoende de basis te leggen voor een goede opbrengst zoals dit al jarenlang het geval is. De VSVG heeft besloten de opbrengsten van de Fancy Fairs in 2011 beschikbaar te stellen aan de SV Grol voor de renovatie van de kleedkamers achter (of voor) het hoofdveld. Deze renovatie heeft de hoogste prioriteit van het bestuur van de sv Grol.

’s Middags vindt de niet onbelangrijke thuiswedstrijd van Grol 1 tegen DIO’30 op het programma. Beide teams hebben belang bij een overwinning in het kader van lijfsbehoud in deze (uitgebreide) tweede klasse I. Bovendien heeft Grol nog wat goed te maken na het onnodige verlies bij DVV. Sinds de oprichting van de VSVG in 1989 (dus al ruim twintig jaar) is het nog bijna niet voorgekomen dat Grol 1 bij een Fancy Fair heeft verloren. Houden zo!! Voldoende ingrediënten om de sfeer van de Fancy fair en het geluk weer eens te proeve.

U komt toch ook??