Inleveren trainingspakken en coachjassen

02-05-2011

Vooraankondiging inleveren trainingspakken en coachjassen vrijwilligers jeugdafdeling s.v. Grol

Beste vrijwilligers,

De (meeste) vrijwilligers in de jeugdafdeling van de s.v. Grol zijn in het bezit van een coachjas en een trainingspak. Dit seizoen willen we een check doen m.b.t. alle materialen die gebruikt worden in het kader van het jeugdvoetbal. Ook de trainingspakken en coachjassen moeten hier aan geloven. Dat betekent dat ALLE vrijwilligers binnen de jeugdafdeling aan het eind van het seizoen hun trainingspak en coachjas moeten inleveren. Binnenkort worden de data bekend gemaakt waarop je je spullen moet inleveren. Voor de meeste vrijwilligers zal deze datum samenvallen met de datum waarop de tas met kleding ingeleverd dient te worden.

Sportieve groet,

Jeugdbestuur s.v. Grol