Kaak topsponsor Marveldtoernooi

08-05-2011

Op donderdag 5 mei is in het gezellige sportcafé Den Elshof door de directie van Kaak Events Group een 5-jarige sponsorcontract getekend met het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi.

Met het wegvallen van TOPsponsor Party Rent, die het toernooi vele jaren op een fantastische manier ondersteund heeft, leek er voor de organisatie een probleem te ontstaan. Kaak Events Group wilde echter graag in dit ‘gat’ springen en het Marveldtoernooi ondersteunen. Het bestuur van het Internationaal Marveldtoernooi is hen daar zeer erkentelijk voor. Kaak Events Group zorgt de komende vijf jaar voor de algehele aankleding van de sporthal tijdens het toernooi, waar dagelijks ruim 450 spelers, begeleiders, sponsors en gasten kunnen worden ontvangen. Met Kaak Events Group heeft het Marveldtoernooi er een fantastische TOPsponsor bij gekregen!

Kaak Events Group zorgt voor alle tijdelijke evenementen en horecabenodigdheden. Van accommodaties als tenten tot aan diverse meubilairlijnen/inrichtingen, linnen, podia en decoratiemateriaal. Tot de klantenkring van Kaak Events Group behoren o.a. vooraanstaande cateraars, hotels, restaurants, bedrijven, evenementenhallen, organisatiebureaus in binnen en buitenland. Kaak telt vestigingen in Groenlo, Apeldoorn, Deventer, Groningen, Almelo en Arnhem. Het is een dynamisch bedrijf met een jong en enthousiast team. Al met al een perfecte match met het Internationaal Marveldtoernooi.

Het contract werd, in aanwezigheid van Grolvoorzitter Hans Scheinck en het voltallige bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi, ondertekend door voorzitter Ben Bomers en secretaris Tonnie Zieverink van het bestuur van het Internationaal Marveldtoernooi en namens Kaak Events Group door de directie, te weten Peter Scheinck en Dennis Rondeel.

Dennis Rondeel en Peter Scheinck van Kaak Events Group ondertekenen het contract in aanwezigheid van Frank Walterbos, Ben Bomers en Tonnie Zieverink van het Internationaal Marveldtoernooi.