Aangepast trainingsschema week 21

13-05-2011

Beste trainers, leiders en spelers van de s.v. Grol,

In de week van het Marveld-toernooi is er een aangepast schema. De velden en kleedkamers worden in die week namelijk gebruikt door zowel de teams van s.v. Grol als de teams die deelnemen aan het Marveld-toernooi. Door de s.v. Grol kan op de volgende dagen getraind worden volgens het trainingsschema:

• Maandag 23 mei
  • Dinsdag 24 mei

Op bovenstaande data kunnen zowel velden als kleedkamers gebruikt worden.

• Woensdag 25 mei

Op woensdag 26 mei kunnen de kleedkamers niet meer gebruikt worden. De velden wel. Wil je als team dan toch gaan trainen, dan moet je voor een alternatief kiezen (bijvoorbeeld thuis omkleden).

Zaterdag 21 mei gaan diverse vrijwilligers aan de gang om het sportpark gereed te maken voor het Marveld Toernooi. Daarbij gaan ze ook de verplaatsbare goals van de velden halen en stallen. De goals kan je tijdens de trainingen gewoon gebruiken, maar het vriendelijke doch dringende verzoek is om de goals na je training weer te stallen op de plekken waar de goals stonden.

Vanaf donderdag 26 mei t/m. zondag 29 mei zijn de velden en de kleedkamers in gebruik voor het Marveld- toernooi. Er kan dan door de Grol- teams geen gebuik gemaakt worden van de kleedkamers en de velden.

Sportieve groeten van het Bestuur Senioren en het Jeugdbestuur.