Inname kleding en materialen op 6 en 7 juni

20-05-2011

Beste jeugdvrijwilligers,

 

Het einde van het seizoen is bijna aangebroken en dit betekent dat onder andere de kleding weer ingenomen moet worden. Door de kledingcommissie en het jeugdbestuur is besloten om dit jaar alle kleding en alle materialen die je als team in je bezit hebt bij de eindcontrole in te leveren. Het komt er op neer dat de volgende materialen dienen te worden ingeleverd:

 

·          Kleding teams (shirts, broeken en kousen) in de bijbehorende tas

·          Trainingspakken teams

·          Trainingspak jeugdvrijwilligers

·          Coachjas jeugdvrijwilligers

 

·          Hesjes

·          Intrapballen wedstrijd in het bijbehorende net

·          Handboek oefenstof (indien ontvangen)

 

De reden voor de algemene inname is dat de kledingcommissie en het jeugdbestuur met een nieuw registratiesysteem willen starten zodat alles weer up to date is. Bij de tussentijdse kledingcontrole is het ons en ook de leiders(sters) goed bevallen om per team op afspraak de controle te verrichten. Daarom hebben we ervoor gekozen om dit systeem ook bij de eindcontrole te hanteren.

 

Tip

Controleer voor het inleveren de kledingtas zelf en bij eventuele vermissingen het totaal bedrag alvast te innen bij de spelers (shirt € 22,50, broeken € 15,00, kousen € 9,00 en keeperstenue € 45,00) zodat jullie direct het bedrag kunnen afdragen tijdens de eindcontrole.

 

Data

De geplande datums voor inname zijn maandag 6 en dinsdag 7 juni 2011. In de bijlage vind je op welke dag en welk tijdstip je ingepland staat om de kleding en materialen in te leveren.

De F-pups kunnen op 6 en 7 juni tussen 19.00 en 21.00 hun tenue inleveren.

 

Geen team, wel een trainingspak en/ of coachjas

De vrijwilligers die wel een trainingspak/ coachjas hebben, maar geen deel uit maken van een team kunnen op 6 en 7 juni tussen 19.00 en 21.00 hun trainingspak/ coachjas inleveren.

Onderaan staat een aantal gegevens dat ingevuld moet worden bij het inleveren van de trainingspakken en coachjassen van de leiders.

 

Toernooien

 

Teams die na 6 en 7 juni nog deelnemen aan een toernooi kunnen na controle de tassen weer mee nemen. Eventueel te korten (kousen) kunnen we dan aanvullen zodat de teams goed gekleed op het toernooi verschijnen. Na het toernooi dienen deze teams op een nader te bepalen datum de tas weer in te leveren.

 

We rekenen op jullie medewerking…

 

Vriendelijke groeten,

 

Namens de kledingcommissie en het jeugdbestuur

Rita Arink en Dennis Pasman

 

 

 

In te vullen door jeugdvrijwilliger bij inleveren trainingspak/ coachjas.

Registratie inname coachjas en trainingspak

 

 

Naam                           :…………..

 

Nummer trainingspak     :…………..

 

Nummer coachjas          :…………..

 

 

Schema voor de teams inleveren kledingtassen, trainingspakken en coachjassen alle teams SV Grol

  Datum: Tijd
A1 maandag 6 juni 20.40 uur
A2 maandag 6 juni 20.40 uur
A3 maandag 6 juni 20.30 uur
     
B1 dinsdag 7 juni 20.00 uur
B2 maandag 6 juni 20.50 uur
B3 maandag 6 juni 21.00 uur
B4 maandag 6 juni 21.00 uur
B5 maandag 6 juni 21.10 uur
Bmeisjes maandag 6 juni 20.10 uur
     
C1 dinsdag 7 juni 19.40 uur
C2 dinsdag 7 juni 19.40 uur
C3 dinsdag 7 juni 19.50 uur
C4 dinsdag 7 juni 19.10 uur
C5 dinsdag 7 juni 19.10 uur
     
D1 dinsdag 7 juni 19.20 uur
D2 dinsdag 7 juni 19.20 uur
D3 dinsdag 7 juni 19.10 uur
D4 maandag 6 juni 19.30 uur
D5/6 maandag 6 juni 19.30 uur
     
E1 dinsdag 7 juni 19.00 uur
E2 dinsdag 7 juni 19.00 uur
E3 dinsdag 7 juni 19.20 uur
E4 dinsdag 7 juni 19.30 uur
E5 dinsdag 7 juni 19.30 uur
E6 maandag 6 juni 20.00 uur
E7 maandag 6 juni 20.00 uur