Grol zaterdag 3 en Grol 4 kampioen

24-05-2011

Afgelopen donderdag 19 mei werd Grol 3 (zat) kampioen zonder zelf te spelen. Grolse Boys 2 was favoriet en stond 5 punten voor op Grol 3 (zat). De Boys verloren op cruciale momenten de punten en zo kon de Grol langszij komen. Grol 3 won zijn wedstrijden wel. Ondanks de scheidsrechtelijke dwaling van vorige week zaterdag. De jongens waren al zo zenuwachtig en toch vond de scheidsrechter het nodig om de wedstrijd 15 minuten te vroeg af te fluiten met een voorspong van de Grol van 2-1. Na 5 minuten kwam Don Leo tot inkeer en zag in dat al die toeschouwers wel gelijk hadden. De wedstrijd eindigde met een 3-1 winst voor Grol 3 (zat). Er werd wel een feestje gevierd, maar eigenlijk moest men wachten tot donderdagavond. De stand was Grol 3 met 3 punten meer en een wedstrijd meer gespeeld. Afgelopen donderdagavond moest Grolse Boys 2 zijn laatste wedstrijd winnen van Markelo met een verschil van 9 doelpunten. Dat lukte niet en dus is Grol 3 (zat) kampioen met een beter doelsaldo.

Grol 3 zaterdag is Kampioen !

Afgelopen zondag 22 mei moest Grol 4 tegen Silvolde spelen. Zij mochten deze wedstrijd verliezen met 14-0 en dan waren ze nog kampioen. De wedstrijd werd relatief makkelijk gewonnen met 4-2. Het massaal toegestroomde publiek kon genieten van een aantrekkelijke wedstrijd met een paar hoogstandjes, die moeilijk te beschrijven zijn. Na het laatste fluitsignaal van de uitstekend fluitende scheidsrechter Niek Meekes barstte het feest in alle hevigheid los. Alsof ze nog nooit kampioen waren geweest. Uit handen van het seniorenbestuur ontvingen zij nog de door henzelf ontworpen kampioensschaal. Veel succes met jullie eventuele promotie.

Grol 4 is kampioen !

Beide teams, nogmaals, van harte gefeliciteerd met het behaalde kampioensschap. We zijn trots op jullie.