Wedstrijdverslag Grol E5 tegen Haaksbergen E2

23-05-2011

Op woensdag 18 mei jl. moest er in de laatste wedstrijd van het seizoen gewonnen worden in Haaksbergen tegen de plaatselijke Haaksbergen E2. Vooraf was al bekend dat de E5 minimaal met 0-1 moest winnen dus er was op de woensdagmiddag rust ingebouwd om ’s avonds te kunnen vlammen. Met heel veel supporters ging het ’s avonds om 17.30 uur richting Haaksbergen waaronder een paar heel nerveuze moeders. Met 3 wissels op de bank begon het team van Peter Harbers, Vincent Berendsen en Michel te Brake vol goede moed aan deze uitwedstrijd. Toch duurde het nog 10 minuten voordat we het eerste doelpunt van Grol konden noteren.

Grol E5 kampioen !
Achter: Vincent Berendsen – Peter Harbers
Midden: Kjelt Wolberink – Mike te Brake – Jurre te Bulte – Mik Wolterink – Jan Arink – Jelmer Rijkenbarg – Boris Blaken – Daan Harbers – Robin Roerdink
Voor: Nick Berendsen

Met een puik stukje totaal voetbal werd het eerste doelpunt gescoord door Jelmer Rijkenbarg. Nadat de keeper van Haaksbergen er met een blessure af moest ging het snel. Door een afstandsschot van Mike te Brake belande de bal in het net. Nog voor rust werd er 2x gescoord door de SV Grol en die kwamen allebei op naam van Daan Harbers.
Na de thee bleek dat de tegenstander de moed nog niet opgaf en Grol liep tegen een doelpunt aan. Onze jongens waren al met hun gedachten bij het kampioensschap en daardoor vergaten ze soms hun plaats in het veld. Door een aantal goede reddingen van keeper Jan Arink bleef het bij 1-4 en zijn ze ongeslagen kampioen geworden.

E5 van harte gefeliciteerd met jullie behaalde kampioenschap….. KLASSE!!!!!!!!!!!!!!!