Afsluiting Seizoen SV Grol door de Supportersclub

18-06-2011

Op zaterdag 18 Juni a.s. zal op passende wijze weer het seizoen van Grol worden afgesloten.

Was het in voorgaande jaren altijd een tweedaags evenement met op Zaterdag de afsluiting voor de jeugd en op de Zondag de senioren,dit jaar zal dat in een dag gaan gebeuren. Voor de jeugd zal er overdag een leuk programma worden georganiseerd met als hoogte punt o.m. de Finale van de Penaltybokaal en de uitverkiezing van de beste jeugdploeg van het jaar. Tegen de avond zal dan worden gestart met het traditionele Huistoernooi voor de Senioren.

Aansluitend zal tegen 20.00 uur,in een avondvullend programma,bekend worden wie de Super- Supporter,en voetballer van het jaar is geworden. Tevens zal door de VSVG weer de beste ploeg van het jaar bekend worden gemaakt en zal het Bestuur van Grol weer een Verenigingsman van het jaar benoemen. Derhalve dus weer een avond die U niet mag missen.

We verwelkomen U graag in het immer zo gezellige Sportcafe Den Elshof.

Bestuur Supportersclub S.V.Grol.