S.v. Grol neemt afscheid van spelers

15-06-2011

GROENLO - S.v. Grol heeft op tweede Pinksterdag, in een goed bezochte wedstrijd, afscheid genomen van Frank Oosterholt, Wouter Scharenborg en Kevin Stoteler. Voor hen was een wedstrijd georganiseerde tussen het huidige Grol 1 en een team dat bestond uit allemaal oud spelers van het eerste van Grol.

43 oud spelers en begeleiders hadden de moeite genomen om naar Sportpark Den Elshof te komen om op passende wijze afscheid van hun opvolgers te nemen. Ruim tien minuten voor tijd werden ze dan ook onder luid applaus, door eveneens oud oefenmeester Gerard Bos, van het veld gehaald. Zij kregen namens het eerste elftal, door aanvoerder Tom Kaak, een ingelijst shirt met hun rugnummer en bijnaam, resp.3 Gavvel, 9 Kippie en 4 Schutz en een Grols kanon aangeboden.

v.l.n.r. Frank Oosterholt - Kevin Stoteler  - Wouter Scharenborg

Op het kanon staat de tekst; "Bedankt voor alle fijne jaren. Selectie 2010-2011". De ingelijste shirts werden aangeboden door Noah, de zoon van Frank en Frida en de dochter van Kevin. Wouter ontving het cadeau van de organisatie omdat dochter Mila nog wat te klein was. Door de familie`s werden hen eveneens een cadeau en bloemen aangeboden.

v.l.n.r. Kevin Stoteler - Frank Oosterholt - Wouter Scharenborg

Na de wedstrijd, die overigens in een 3-3 gelijk spel eindigde, werd door Rob van Meurs, voorzitter Seniorenafdeling van Grol, aan de spelers nog een door hem op ludieke wijze geschreven gedicht en een ingelijste actiefoto aangeboden. De dames kregen een bos bloemen. Door de vrienden van hen werd een kampioenschaal aangeboden, of zoals oud speler Hollie (Holger Braun) het noemde en kort samenvatte; "Zo`n prestatie verdiend een Kampioenschaal!".
In de schaal zelf stonden de hoogte punten uit de carriere`s van Frank, Kevin en Wouter gegraveerd met natuurlijk ook het mooiste Kampioenschap van Grol ooit die  in mei 2006.
Toen werd op de allerlaatste dag van de competitie de titel binnen gehaald tegen buurman Longa`30 uit Lichtenvoorde.

Na afloop van dit officiële tintje was het dan ook nog lang gezellig in het Sportcafé Den Elshof. Vele oud spelers wilden nog even bij praten proosten met de scheidende spelers en hun familie.

Rest nu nog a.s. zaterdag 18 juni wanneer door de Supportersclub georganiseerde 'Afsluiting van het Seizoen' zal plaats vinden met overdag een programma voor de jeugd en aansluitend het Gerrit Westerhoff huistoernooi en een avondprogramma voor de A-klasse en senioren waarbij u allen wordt uitgenodigd.