Voetbalplaatjesactie sv Grol volgende maand van start

09-08-2011

Spaaractie begint met maken foto’s deelnemende leden en vrijwilligersteams

Start maken foto’s: weekend van vrijdag 2 t/m zondag 4 september a.s.
Nu de gezamenlijke voetbalplaatjesactie van de sv Grol en Albert Heijn Wallerbosch steeds meer bekendheid en vorm begint te krijgen, is de tijd voor de definitieve start van de actie bijna aangebroken. De voetbalplaatjes actie zal officieel beginnen op vrijdag 2, zaterdag 3 en zondag 4 september aanstaande. Dan zullen de eerste foto’s gemaakt worden van de spelende leden en vrijwilligers van de sv Grol die uiteindelijk allemaal met hun afbeelding in het plaatjesboek terecht gaan komen. Welke elftallen en vrijwilligersgroepen als eerste aan de beurt zijn, zal via de website, de teambegeleiders en contactpersonen van de diverse groepen vrijwilligers bekend gemaakt worden.

Volg de actie nu via Twitter en wordt vrienden op Facebook!
De sv Grol en Albert Heijn Wallerbosch voetbalplaatjesactie is vanaf nu ook te vinden op Twitter en Facebook. Voor het laatste nieuws, leuke weetjes en mooi voorbeeld materiaal volg je ons op Twitter via @svGrolPlaatjes en word je vrienden op Facebook van Grol Voetbalplaatjes.