Ruim 500 euro voor de Timp.

21-08-2011

GROENLO - Het kampioenschap Van Groenlo, een jaarlijkse voetbalwedstrijd tussen de twee Grolse voetbalclubs Grolse Boys 1 en Grol 1, is zaterdag 20 augustus gewonnen door Grol 1. Op sportpark het Wilgenpark scoorde Grol maar liefst vier keer.

Foto: Marcel Houwer

De entree bestond uit een vrije gift en gaat zo als altijd naar een goed doel. Aan de totale entree gelden voegen de beide voetbalclubs nog eens 250 euro toe. Het totale bedrag is daarmee 505 euro geworden en gaat naar Kindercentrum “de Timp” in Lievelde.

Kindercentrum “De Timp” richt zich op kinderen met een verstandelijke en motorische achterstand in de leeftijd van ongeveer 4 maanden tot 18 jaar. “De Timp” wil bij de opvang van het kind zo vroeg mogelijk helpen en vangt kinderen op uit o.a. de plaatsen Ruurlo, Borculo, Geesteren, Haaksbergen, Rekken, Aalten, Lichtenvoorde, Neede, Groenlo, Winterswijk, Beltrum en Zieuwent.