Grol start nieuwe competitie met uitwedstrijd

29-08-2011

Nadat het betaalde voetbal in ons vaderland al reeds een viertal wedstrijden in de nieuwe competitie heeft afgewerkt, komt in het komende weekeinde de amateurtak van de KNVB in competitieverband in actie. Voor Grol 1 betekent dit een uitwedstrijd om 14.00 uur tegen V.V.Albatross in Ugchelen. Deze nieuwkomer in de 2e klasse I, afgelopen seizoen gedegradeerd uit de eerste klasse, zal de eerste serieuze graadmeter zijn voor de sterk verjongde ploeg, onder leiding van hun eveneens nieuwe trainer Peter Bokma.

De naar tevredenheid verlopen voorbereidingen op het nieuwe seizoen, met fris en verzorgd spel, geven de burger moed en vertrouwen voor het vervolg. Uit de successen die in de voorbereiding behaald zijn in o.a. een drietal bekeroverwinningen, ligt er voor de ploeg met het grote jeugdige elan de uitdaging, de ingeslagen route met het reeds vertoonde spel te blijven vervolgen.
Andere nieuwkomers in deze competitie zijn o.a. DCS uit Zevenaar, s.v. Concordia Wehl, SV Leones uit Beneden-Leeuwen en VV Rood Wit uit Groesbeek.

Kortom, er staat Grol wederom een mooie serie pittige en interessante wedstrijden te wachten, waarin het de steun van haar hondstrouwe publiek zeker kan gebruiken.

Reikhalzend zien de supporters uit naar de verrichtingen in het seizoen dat voor ons ligt en wensen alle betrokkenen daarbij een sportief voetbalseizoen en veel succes toe. Hetgeen overigens voor alle deelnemende teams geldt van de s.v. Grol.