D, E en F-pupillen s.v.Grol gaan scoren voor renovatie van de kleedkamers

08-09-2011

Zoals bij velen van u bekend zal zijn, gaat de s.v. Grol de kleedkamers 4 t/m 9 renoveren. De hygiënische toestand van vooral de doucheruimtes is zodanig dat langer uitstel niet verantwoord is. Er dreigt een situatie dat de voetbalbond KNVB de kleedkamers gaat afkeuren. Door zo’n maatregel van de KNVB zouden vooral de jeugdteams op de zaterdag zeer getroffen worden. Uiteraard mag het niet zo ver komen en vandaar wordt in week 38 al begonnen met de verbouwing van de kleedkamers.

Om de renovatie te kunnen bekostigen, is een bedrag van € 50.000,- nodig. De s.v. Grol moet dat bedrag zelf bij elkaar zien te krijgen en daarom een wordt aantal acties gestart. De senioren en de A, B en C- pupillen gaan handdoeken verkopen. Voor de jongere jeugd is een actie bedacht die van start gaat onder de noemer ‘Scoren voor de kleedkamer’.
‘Scoren voor de kleedkamer’ is een actie waarbij de D, E en F pupillen hun team laten sponsoren gedurende het seizoen 2011-2012.Het maken van doelpunten wordt in dat seizoen nog belangrijker. Elk doelpunt, gemaakt in de competitie van het gesponsorde team (voorjaars- en najaarscompetitie), brengt namelijk € 0.15 op. Hoe meer competitiedoelpunten er gemaakt worden, hoe meer geld er binnenkomt voor de renovatie van de kleedkamers 4 t/m. 9. En misschien wordt er wel zo vaak gescoord dat er ook begonnen kan worden met de renovatie van de kleedkamers 1 en 2.......

Vanaf zaterdag 10 september 2011 zoeken de spelers van de D, E en F teams – met hulp van hun ouders/ verzorgers – ieder voor zich sponsors. Zo zullen ze langs gaan bij onder andere ouders, verzorgers, familieleden, kennissen, vrienden van ouders. Hen zal een contract worden aangeboden, waarmee ze niet alleen een ‘steentje bijdragen’ aan de renovatie van de kleedkamers, maar ook een pupil en een team zeer gelukkig kunnen maken. Voor het team en de pupil die de meeste contracten weet te slijten, liggen er namelijk prachtige prijzen in het verschiet. Ook voor u zelf is er nog een prachtige prijs te winnen als u sponsor wordt van deze actie.

Ook de F-pups doen mee aan deze actie. Zij spelen geen competitie, maar nemen elke week als afsluiting van de training wel een penalty. En ja, u raadt het al: Een gemaakte penalty brengt geld op!

De in te vullen contracten worden door de pupillen zelf meegebracht of vindt u op de website van de s.v. Grol onder de button "Scoren voor de kleedkamers". Als u in de komende tijd aangesproken wordt door een enthousiaste pupil van de s.v. Grol, overweeg dan om een contract te ondertekenen en weet dat u zeer veel jeugdleden gelukkig gaat maken.