S.V. Grol houdt handdoeken actie

13-10-2011

GROENLO - De sv Grol houdt een grote actie om geld voor de renovatie van 6 kleedkamers bij elkaar te krijgen. Er worden mooie, grote handdoeken verkocht. De handdoeken zijn wit en zijn in vier varianten te bestellen. De verkoopactie start op zaterdag 17 september en eindigt op zaterdag 15 oktober. De handdoeken worden vóór Sinterklaas geleverd. (Tip: het kan dus een leuk Sinterklaas- of Kerstcadeau zijn!)

De sv Grol moet hoognodig 6 kleedkamers renoveren. De hygiënische toestand van vooral de doucheruimtes is zodanig dat langer uitstel niet verantwoord is. Er dreigt een situatie dat de voetbalbond KNVB de kleedkamers gaat afkeuren. Met name om het legionella-gevaar. Door zo’n maatregel van de KNVB zouden vooral de jeugdteams op de zaterdag zeer getroffen worden.

Er is een plan gemaakt voor de renovatie. Een speciaal vakmanteam van vrijwilligers zal het werk uitvoeren. Daarom hoeven alleen de materialen te worden aangeschaft maar die zijn wel duur. In totaal kosten die materialen inclusief een nieuwe warmwatervoorziening ruim € 50.000,--.
De sv Grol moet dat bedrag zelf bij elkaar zien te krijgen. Dat gaat geprobeerd worden via een aantal acties. Eén van die acties is de verkoop van handdoeken.
Iedereen kan zo’n handdoek kopen. De handdoeken zijn wit met een maat van
1.10 x 0.60 meter. Kiest men voor een handdoek met naam, dan wordt de naam met blauwe letters bedrukt.

Er zijn vier varianten:
1. wit, zonder opdruk:        € 10,-
2. wit, met blauw Grol-logo:    € 10,-
3. wit, met naam (voornaam):    € 12,50
4. wit, met naam en Grol-logo:    € 12,50
De handdoeken gaan verkocht worden door de spelers van de senioren elftallen en van de A-,B- en C-jeugd. In totaal gaan 15 seniorenteams en 15 jeugdteams op pad. Tevens komt er vanaf 17 September op de website van sv Grol (www.svgrol.nl) een bestelformulier. De handdoeken kunnen dan ook digitaal worden besteld.

Voor de kopers is er nog een opmerkelijke aanbieding. Iemand die 25 handdoeken of meer koopt, mag zijn/haar naam laten vermelden op een speciale plaquette die buiten aan het kleedkamergebouw wordt bevestigd.
De pupillen van de sv Grol houden hun eigen actie: “Scoren voor de kleedkamer”. Deze actie duurt het hele voetbalseizoen. Gescoorde doelpunten vormen de kern van die actie. De pupillen kunnen zich laten sponsoren door familie, buren, vrienden etc. Elk gescoord doelpunt levert op deze manier geld op voor de renovatie van de kleedkamers.
Natuurlijk kunnen de Grol-pupillen een eigen handdoek kopen. Bestelformulieren zullen door de leider worden uitgedeeld.

De speciaal ingestelde projectgroep voor de handdoekenactie bestaat uit: Kim Baack, Petra ter Bogt, Ellen Simmelink, Rob Westervoorde, Bert Franssen en Hans Scheinck.  De projectgroep hoopt dat de Grol-leden en ieder die de sv Grol een warm hart toedraagt zo’n originele handdoek gaan kopen. Want de opbrengst wordt buitengewoon nuttig besteed.

Klik hier voor het Bestelformulier