Algemene ledenvergadering op woensdag 5 oktober

01-10-2011

Hierbij nodigen wij u uit voor het bijwonen van de algemene ledenvergadering van de sportvereniging ‘Grol’. De vergadering zal worden gehouden op:

WOENSDAG 5 OKTOBER 2011
Aanvang: 20.00 uur
Locatie: clubgebouw s.v. Grol

Voorafgaande aan de vergadering wordt om 19.45 uur voor alle leden en andere belangstellenden een herdenkingsbijeenkomst nabij de herdenkingszuil ‘Bewogen staan wij stil’ gehouden. Eén en ander ter nagedachtenis aan alle gestorven leden van de vereniging.

Zij, die daarbij aanwezig willen zijn, zijn van harte welkom!

A G E N D A :

1) Opening
2) Notulen algemene ledenvergadering, de dato 6 oktober 2010
3) Algemeen jaarverslag (seizoen 2010-2011)
4) Financieel jaarverslag (seizoen 2010-2011)
5) Verslag kascommissie (seizoen 2010-2011)

PAUZE

6) Verkiezing kascommissie (seizoen 2011-2012)
7) Vaststelling begroting (seizoen 2011-2012)
8) Bestuursverkiezing
9) Mededelingen
10) Rondvraag
11) Huldigingen
12) Sluiting

Bestuur sportvereniging ‘Grol’

T O E L I C H T I N G :

De notulen van de algemene ledenvergadering d.d. 6 oktober 2010, het volledige algemene jaarverslag (tijdens de ALV zal een samenvatting worden voorgelezen) alsmede het financieel jaarverslag (seizoen 2010-2011) liggen op de avond van de vergadering vanaf 19.15 uur in het clubgebouw voor alle leden ter inzage.

Agendapunt 8: Bestuursverkiezing

• Bij de bestuursverkiezing zijn volgens rooster de heren Hans van Halm (penningmeester) aftredend en herkiesbaar en Stan Raben (hoofdbestuurslid algemene zaken / voorzitter SEAG) aftredend en niet herkiesbaar.

• Bij de verkiezing tot opvolger van Stan Raben stelt het bestuur de algemene ledenvergadering voor om de heer Peter Harbers te benoemen.

• Voorts stelt het bestuur een uitbreiding van het aantal bestuursleden voor van 7 naar 8 leden. Naast de functies van voorzitter, vice-voorzitter, secretaris, penningmeester, voorzitter jeugdbestuur, voorzitter bestuur senioren en voorzitter SEAG zou het bestuur graag zien dat er een bestuurslid technische zaken wordt toegevoegd. Dit om het voetbaltechnische aspect binnen de club, waar het toch eigenlijk allemaal om draait, te bewaken. Het bestuur stelt de algemene ledenvergadering voor om de heer Frank ter Bogt te benoemen in deze functie.

Agendapunt 11: Huldigingen

• In 1993 bij de viering van het 75-jarig bestaan van de vereniging heeft het bestuur een gouden ‘Grol’-speld in het leven geroepen, bestemd voor de leden die 50 jaar of langer lid zijn. Deze speld wordt jaarlijks tijdens de algemene ledenvergadering uitgereikt aan de leden, die in hetzelfde jaar het 50-jarig lidmaatschap hebben bereikt. Bij het agendapunt Huldigingen valt dit jaar deze eer te beurt aan één, in deze uitnodiging nog niet bij naam te noemen lid.