Stan Raben benoemd tot lid van verdienste

06-10-2011

Tijdens de Algemene Leden Vergadering van de sv Grol op 5 oktober 2011 is Stan Raben benoemd tot Lid van Verdienste. Stan is 12 jaar voorzitter geweest van de Dienst Algemeen Beheer, dat later overgegaan is in de Stichting Exploitatie Accommodatie Grol, waarvan hij gedurende de laatste 9 jaar tevens zitting heeft gehad in het Hoofdbestuur van de vereniging.

Tijdens zijn periode als voorzitter DAB/SEAG is er een groot aantal projekten gerealiseerd, waaronder de bouw van de nieuwe kleedkamers 10 t/m 13, de medische ruimte, twee extra scheidsrechterslokalen en de bouw van de nieuwe loods. Het meest in het oog springende is echter wel het kunstgrasproject, waarbij het Hoofdveld, Veld 1 en de Marveld Arena voorzien zijn van kunstgras. Stan heeft in al deze projekten een belangrijke en sturende rol gespeeld.

De sv Grol heeft dit gewaardeerd door hem, in aanwezigheid van zijn vrouw Simone en een groot aantal leden, te benoemen tot Lid van Verdienste. In zijn dankwoord benoemde Stan de enorme inzet van alle vrijwilligers die betrokken zijn geweest bij deze projekten en dat dat een enorme indruk op hem heeft gemaakt. Peter Harbers is tijdens de ALV benoemd als zijn opvolger in de SEAG en het Hoofdbestuur.

Stan Raben ontvangt uit handen van voorzitter Hans Scheinck de oorkonde behorende bij benoeming tot Lid van Verdienste.