Uitnodiging SPONSORAVOND op vrijdag 18 november 2011

24-10-2011

Eén van de belangrijkste speerpunten van het bestuur van de s.v. Grol is om de betrokkenheid van onze sponsoren bij de club te vergroten. Een groepje ondernemers heeft bij ons aangegeven wel interesse te hebben om per seizoen een aantal interessante en gezellige bijeenkomsten voor sponsoren te gaan organiseren om de binding c.q. betrokkenheid met de club en onderling te vergroten.

Graag nodigen wij alle sponsoren van de s.v. Grol hierbij dan ook van harte uit voor een eerste, ouderwets gezellige ‘Grolavond’ in het sportcafé De Elshof op vrijdag 18 november 2011. Het wordt een sponsoravond zoals u dat van ons gewend bent, met gratis drankjes en hapjes en waarbij u ook nog eens een zeer interessant programma wordt aangeboden. Op die manier proberen wij onze waardering uit te drukken voor uw bijdrage aan onze club.

Alle sponsoren hebben inmiddels per e-mail een uitnodiging ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan gelieve dit bericht als uitnodiging te beschouwen. Wij hopen u allen te mogen begroeten die avond.

In verband met de verwachte grote toeloop, verzoeken wij u om u voor deze sponsoravond aan te melden via info@svgrol.nl met vermelding van naam / namen en aantal personen. Toegang is mogelijk voor maximaal twee personen per sponsor.

Wij hopen spoedig een enthousiaste aanmelding van u te mogen ontvangen.

Het programma op vrijdag 18 november a.s. ziet er als volgt uit:

20.15 uur Inloop en ontvangst sponsoren met koffie
20.45 uur Welkomstwoord en informatie over belangrijke ontwikkelingen bij de s.v. Grol
21.00 uur Forum, met medewerking van:
- de heer Toine Faber (commercieel directeur Univé Oost),
- de heer Hans Goorhuis (directeur Rabobank Achterhoek Oost)
- de heer Jan Nales (directeur Grolsch).
O.l.v. Femke Nales (journaliste TC Tubantia).
21.30 uur Pauze
21.45 uur Interview met speciale gast Bas Nijhuis, betaald voetbalscheidsrechter uit Enschede. Een zeer boeiend verteller over het (betaald) voetbal in Nederland, de arbitrage etc. en dat met de nodige humor en souplesse. O.l.v. Fardau Wagenaar (sportjournaliste TC Tubantia).
22.30 uur Sluiting

Bas Nijhuis te gast op de sponsoravond van de sv Grol op 18 november 2011.