Voetbalplaatjes actie loopt als een trein

08-11-2011

Plaatjes gaan als warme broodjes over de toonbank bij Albert Heijn Wallerbosch

Het is ondertussen alweer drie weken geleden dat de sv Grol voetbalplaatjes actie van start is gegaan en het lijkt erop dat heel Groenlo bevangen is met het ‘plaatjes virus’. Voor de deur van Albert Heijn Wallerbosch is het een drukte van jewelste, op school en bij de trainingen wordt fanatiek geruild en zelfs op de populaire website Marktplaats.nl worden de plaatjes van onze lokale sterren aangeboden. De koorts lijkt inmiddels ook te zijn overgeslagen op de volwassen Grollenaren. Niet alleen honderden kinderen, maar ook hun ouders en grootouders zijn flink aan het sparen gegaan om de albums vol te krijgen.

Extra prijzen
Om het sparen van de voetbalplaatjes zo leuk mogelijk te maken, heeft de organisatie van de spaaractie goed nagedacht over een beloning voor de meeste fanatieke spaarders. Zo is besloten dat het team, waarvan alle leden zijn of haar complete boek vol heeft, met z’n allen naar een wedstrijd van De Graafschap mag gaan. Het verzoek hierbij aan iedere teambegeleid(st)er van de sv Grol is om, wanneer alle boeken zijn volgeplakt, dit per e-mail aan de organisatie van de plaatjes actie kenbaar te maken via voetbalplaatjes@svgrol.nl . Vervolgens hoor je al dan niet het eerste team bent dat al zijn/haar boeken vol heeft geplakt.

Albert Heijn Wallerbosch biedt daarnaast voor sommige producten een extra pakje met voetbalplaatjes aan. Wil je weten om welke producten het gaat? Kijk dan even goed rond bij het doen van je boodschappen.

Ludieke acties
Naast de verschillende prijzen, zijn er ook een aantal ludieke acties op touw gezet om de spaaractie nog meer luister bij te zetten. Zo hangt er bij Café Kras een ‘Grolse voetbalhelden’ bord, waar de dubbele plaatjes van alle senioren, de teams A1 tot en met A4, B1 tot en met B4 en meisjes A1 op geplakt kunnen worden (zie foto).

Overige acties die in de loop van de tijd verwacht mogen worden, zijn:

- Handtekeningensessie met spelers en begeleiders van sv Grol-1, tijdens de
Kerstmarkt op zaterdag 10 december.
Breng je boek mee naar Albert Heijn Wallerbosch en laat de jongens van het eerste elftal een handtekening zetten bij hun plaatje!
- Boodschappen inpak- en bezorgservice (voor personen wonende binnen de Grolse gracht) door de vrijwilligers ‘Woensdaggroep’ van de sv Grol.
Lekker makkelijk en wie wil dat nu niet?

Ruilmiddagen
Om iedereen de kans te geven om zijn of haar boek helemaal vol te krijgen, zijn er een tweetal ruilmiddagen ingepland. Deze vinden plaats op woensdag 23 november en woensdag 14 december, van 14:00 tot en met 16:00 uur in het Sportcafé op Den Elshof.

Nog geen boek ontvangen?
Mocht je nou nog geen plaatjesboek hebben ontvangen, geef dit dan even aan bij je teambegeleid(st)er. Hij of zijn kan vervolgens contact opnemen met de organisatie van de plaatjes actie, waarna een of meerdere extra boek(en) worden verstrekt.