Gebruiksregels kleding sv Grol

10-11-2011

Alle kleding wordt in bruikleen verstrekt. Wij gaan er dan ook van uit dat iedereen zuinig is op de kleding van de s.v. Grol. Indien iedereen zich aan onderstaande gebruiksregels houdt en er ook op toeziet dat zijn of haar teamleden zich hieraan houden, hebben we nog jarenlang plezier van deze kleding.

• De wedstrijdkleding van de s.v. Grol, bestaande uit een shirt, broek en sokken, mag uitsluitend tijdens de wedstrijden gedragen worden. Dit geldt uiteraard ook voor het keeperstenue.

• De gesponsorde trainingspakken voor spelers mogen ook uitsluitend gedragen worden bij wedstrijden, dus voor, tijdens (reserves) en na de wedstrijd. Tijdens de trainingen (of training geven) mogen er dus géén gesponsorde Grol-trainingspakken gedragen worden en zeker niet de hele zaterdag of op een doordeweekse dag!

• Sommige teams hebben extra beschikbaar gestelde kleding en eventueel overige materialen (zoals tassen) en ook deze zijn uitsluitend bedoeld voor gebruik bij de wedstrijden.

• De door de VSVG aan de jeugdafdeling van de s.v. Grol beschikbaar gestelde trainingspakken en coachjassen voor trainers en leiders dienen door de leiders, trainers, (assistent-scheidsrechters) en verzorgers van de jeugdteams te worden gedragen bij wedstrijden, dus voor, tijdens en na de wedstrijd.

• De door de VSVG aan de jeugdafdeling van de s.v. Grol beschikbaar gestelde trainingspakken en coachjassen voor trainers en leiders mogen door de trainers worden gedragen bij het geven van een training, mits zijn zij zelf niet actief deelnemen aan de oefeningen, gaan keepen of andere activiteiten ondernemen die schade kunnen toebrengen aan de trainingspakken en/ of coachjassen.

Indien een lid bij herhaling de afspraken niet nakomt, kunnen door het bestuur van s.v. Grol disciplinaire maatregelen worden genomen en in geval van schade verhaald worden op het desbetreffende lid.

Verder adviseren wij eenieder om geen tassen met teamkleding onnodig (lang) in de garderobe te laten staan met gevaar voor diefstal. Zet de tas met teamkleding zo snel mogelijk in de auto.

Met vriendelijke groeten,

namens de beheergroep kleding