Afbouwbedrijf Stoteler kledingsponsor Meiden B1

13-11-2011

Het meiden voetbal is sterk in opkomst bij de sv Grol. Naast Meiden A1, dat vorig seizoen succesvol was met een kampioenschap, en een nieuwe meiden trainingsgroep bij de Senioren, is bij de jeugd dit seizoen een nieuw meidenteam aan de competitie begonnen: meiden B1. In het team spelen 17 meiden tussen de 12 en 16 jaar, waarvan er maar liefst 13 pas dit seizoen begonnen zijn. Sinds afgelopen maand hebben ze ook een eigen kledingsponsor: Afbouwbedrijf Stöteler. Dit bedrijf wordt gerund door de broers Gert en Remko Stöteler en is expert in stukadoren (zowel binnen- en buitenwerk), spuitwerk, cementdekvloeren en gevelisolatie. Remko heeft zelf ook twee dochters in het nieuwe team spelen en ondervindt wekelijks dat de meiden met veel plezier en inzet trainen en wedstrijden spelen. Stöteler is al jaren reclamebord sponsor bij de sv Grol, sponsor van het Internationale Marveldtoernooi en is dus nu ook kledingsponsor bij de Meiden B1 met tenues en trainingspakken. Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd tegen Ruurlo MB1 op het programma. Na een ruststand van 0 – 0, als gevolg van goed verdedingswerk, ging men uiteindelijk toch ten onder met een kleine nederlaag 0 – 3 . In ogenschouw nemende dat het merendeel van de speelsters pas enkele maanden voetbalt een zeer goede prestatie. We kunnen hier zeker nog veel van verwachten. Voor de wedstrijd ging men natuurlijk nog even op de foto met de sponsor.

Het team Meiden B1 met nieuwe kledingsponsor Afbouwbedrijf Stöteler.