Nieuwjaarsloop en -receptie op 8 januari 2012

02-01-2012

Aan alle spelende en ondersteunende leden van de S.V. GROL

Hierbij nodigen wij al onze voetballende jongens en meisjes, al onze seniorenleden (w.o. ook de zaalvoetballers) maar ook alle ondersteunende leden en overige geïnteresseerden van harte uit om deel te nemen aan de traditionele Nieuwjaarsloop op zondag 8 januari 2011. Door de verschillende leeftijdsgroepen zijn er, net als voorgaande jaren, natuurlijk weer leuke prijzen te winnen. Behalve de verschillende wisselbekers en andere individuele prijzen zijn er ook teamprijzen te verdienen.

Aansluitend is iedereen van harte welkom in het clubgebouw voor de nieuwjaarsreceptie. Ook familieleden, buren, kennissen en andere belangstellenden. Het programma van de nieuwjaarsreceptie zal voornamelijk bestaan uit de prijsuitreiking van de nieuwjaarsloop en de traditionele nieuwjaarstoespraak van de voorzitter van de s.v. Grol.

OPGAVE NIEUWJAARSLOOP
vanaf 09.30 uur in het clubgebouw

PARCOURS
het traditionele parcours door Zwolle !
(als de weersomstandigheden dat niet toelaten is er een alternatieve route)

AFSTANDEN
korte afstand 3,5 km
lange afstand 10 km

START NIEUWJAARSLOOP 10.30 uur

START NIEUWJAARSRECEPTIE 12.30 uur
(de sporthal is van 11 uur tot 14 uur beschikbaar voor de kinderen)

Wij hopen voor beide activiteiten op een grote opkomst.

TOT ZIENS OP ZONDAG 8 JANUARI 2011