Tom Hoffman nieuwe ledenadministrateur

03-02-2012

Met ingang van vandaag is Tom Hoffman de nieuwe ledenadministrateur van de s.v. Grol. Hij volgt in die hoedanigheid Ivo Tenten op die deze functie sinds 2009 naar volle tevredenheid uitoefende. Door persoonlijke omstandigheden was Ivo niet langer in staat om zich voor de s.v. Grol in te zetten. Uiteraard danken wij Ivo voor zijn inzet gedurende de afgelopen jaren.

Tom Hoffman zal met behulp van het programma Sportlink naast de ledenadministratie en contributie-inning ook de facturatie voor reclameborden voor zijn rekening nemen. Tot voor kort werd Sportlink nagenoeg uitsluitend gebruikt voor uitwisseling van gegevens met de KNVB. Het afgelopen jaar is gebruikt om ook de bestaande ledenadministratie en sponsoradministratie over te hevelen naar Sportlink. De contactgegevens van Tom zijn te vinden op www.svgrol.nl onder Lidmaatschap of Contact. Wij wensen Tom veel succes.