VSVG klaar voor 34e Fancy Fair ten bate van de sv Grol

22-03-2012

Op zaterdag 24 en zondag 25 maart a.s. wordt alweer de 34e editie van de traditionele Fancy Fairs van de VSVG (Vrienden van de SV Grol) gehouden in het sportcafe op het sportpark den Elshof. In 1991 werd de eerste Fancy Fair gehouden in toen nog de kantine geheten.

Aan de opzet van deze populaire dagen is in feite sedert de eerste keer niet wezenlijk veel veranderd. Er wordt nog steeds gespeeld met het rad van Fortuin en het Flitslicht. De prijzen van de loten zijn natuurlijk aangepast maar ook de prijzen zijn ernaar. Zo zijn er dit keer een fiets, tv, toegangskaarten voor eredivisiewedstrijden, vleesschotels en mooie levensmiddelenpakketten te winnen.

Op zaterdagnamiddag wordt een start gemaakt. Tijdens deze bijeenkomst zaterdag wordt door de organisatie van het
Internationaal Marveld Toernooi het deelnemersveld bekendgemaakt. Op zondag wordt rond het middaguur begonnen met het zingen van het clublied van de VSVG. ’s Middags is er de wedstrijd van Grol 1 tegen een van de toppers uit de tweede klasse I: Leones Beneden Leeuwen. Wellicht is het gegeven dat Grol 1 op de Fancy Fair dag niet verliest nog steeds van kracht. Na de wedstrijd kan in het sportcafe bij de Fancy Fair ook uit een ooghoek de belangrijke wedstrijd Ajax-PSV worden gevolgd.

De VSVG heeft nieuwe aankondigingsbanners laten maken die duidelijk zichtbaar zijn bij de entree op den Elshof. Ter gelegenheid van de ingebruikname van deze banners presenteerde het VSVG bestuur zich op het dak van de kassaruimte. Op de foto ontbreekt de speaker bij de Fancy Fairs Marcel Rooks.