Woensdag F-competitie gaat weer van start

19-03-2012

A.s. woensdag, 21 maart, gaat de Albert Heijn F-competitie weer beginnen. Alle spelers die zich hebben opgegeven zijn ingedeeld in 8 topclubs. Ze spelen niet alleen voor dat team, maar om het helemaal echt te laten lijken, krijgen ze ook nog eens een echt clubshirt aan tijdens de wedstrijden.
Kijk hier om te zien in welk team je bent ingedeeld.
De wedstrijden beginnen elke keer om 18.00 uur.
Er wordt gespeeld op een half veld en we hebben de beschikking over het Hoofdveld en over Veld 3.

Kijk op het schema op welk veld en tegen wie je moet voetballen.

Alle vaders, moeders, opa's en oma's, broers en zussen en alle andere familieleden en bekenden worden van harte uitgenodigd om dit voetbal spektakel te aanschouwen. En denk erom: kom op tijd want...... vol is vol.

LET OP!
Vanwege de verbouwing van de kleedkamers worden de spelers al in tenue op ons sportcomplex verwacht. De teamshirtjes kunnen ze dan over hun eigen kleding aantrekken.
Ook kan men helaas na de wedstrijd niet douchen op het sportcomplex. We vragen begrip voor deze tijdelijke situatie.
Als de verbouwing achter de rug is, beschikt de vereniging weer over kleedkamers die helemaal voldoen aan de eisen van nu.