Voorjaars competitie Albert Heijn Wallerbosch F- competitie gestart

24-03-2012

Het voorjaar is begonnen en tegelijker tijd ook de AH Wallerbosch F- competitie. En er stonden meteen al wat topwedstrijden op het programma.

Wat te denken van de strijd tussen Twente en Liverpool. De tukkers begonnen zeer strijdbaar aan de wedstrijd. Ze vlogen er vol in en het was dan ook al snel 1-0. Hierna nam Liverpool het spel over en zorgden voor enkele spannende momenten voor de Twente goalie. Liverpool wist echter het net niet te vinden en Twente counterde uiteindelijk naar 3-0.

Een veld verder de match tussen PSV en Real Madrid. Ook hier werd er veel strijd geleverd. Real Madrid was een aantal keren dichtbij de openingstreffer. De doelman van de Eindhovenaren wist dit telkens te voorkomen. Bij een mooie aanval van PSV wist de spits de 1-0 te maken. Hierna zette Real nog meer druk, wat veel ruimte opleverde voor de PSV’ers. Zij konden uitlopen naar 8-0.

Toen moest ik een eindje lopen om de volgende wedstrijd te bekijken. Op veld 3 werden de degens gekruist door Ajax en Barcelona. Ook een Europese topper. Spanning alom en fantastisch spel over en weer. De trainers hadden deze wedstrijd aangegrepen om te kijken hoe het er voor stond. Hier bleek dat Ajax iets verder is dan Barca. 6-3.

Tot slot de game Graafschap tegen Juventus. De spelers waren gespannen aan beide kanten. Dit was echter niet te zien in het spel. Wat een pracht wedstrijd. De ene schijnbeweging na de ander was te zien. Het publiek klapten hun handen blauw. De Graafschap verloor uiteindelijk de wedstrijd met 5-1.

Woensdag aanstaande is de 2e ronde van  deze prachtige competitie. Kom een kijkje nemen. 18.00 uur stadion tijd.