Ondernemers op stap met de Business Club

27-04-2012

Eerste activiteit op zaterdag 28 april 2012

Meer dan 50 ondernemers op stap met de Business Club van de s.v. Grol

De op 18 november 2011 opgerichte Business Club van de sportvereniging Grol in Groenlo laat deze week van zich spreken.
Maar liefst 53 bij de Businnes Club van de Groenlose voetbalvereniging aangesloten ondernemers gaan namelijk op zaterdag 28 april a.s. met elkaar op stap.

Het uitstapje gaat eerst richting Vriezenveen en vervolgens richting Almelo.
In Vriezenveen zal het gezelschap in Café Zandwijk onder het genot van een hapje en een drankje worden toegesproken door gastspreker Rob Toussaint, commercieel directeur van BVO Heracles uit Almelo.
Daarna wordt de weg vervolgd richting Almelo, waar in het Polman stadion de eredivisiewedstrijd Heracles Almelo tegen sc Heereveen bekeken zal worden.
Goed om hierbij te weten is dat Heracles zeker in het linker rijtje van de stand wil eindigen en dat sc Heereveen Europees voetbal wil halen.

De Business Club van de s.v. Grol bestaat ondanks het nog maar korte bestaan reeds uit 81 donateurs, die tevens gewaardeerde sponsoren van de s.v. Grol zijn.
Met dit soort evenementen wil de BCG de band met de sponsoren vergroten en hen de mogelijkheid bieden om te netwerken, zodat de ondernemers, met de gezamenlijke binding s.v. Grol, elkaar beter kunnen leren kennen.

Voor meer informatie zie: www.bcgrol.nl.