Finale wedstrijden bekend bij de Albert Heijn Wallerbosch F-competitie

20-05-2012

De wedstrijden voor woensdag 23 mei zijn bekend. Hierover later meer.
In de woensdag AH - F-competitie werd afgelopen woensdag de kruisfinales gespeeld.
Hierin moest Barcelona het opnemen tegen Real Madrid . Real Madrid speelde een sterke wedstrijd en had goede mogelijkheden om de wedstrijd naar zich toe te trekken. Maar ook Barcelona was sterk in deze wedstrijd en maakte ook kans op de zege. Na een verbeten duel werd de uitslag 6-4 voor Barcelona.
Vervolgens de wedstrijd tussen PSV en de Superboeren. Ook hier heel veel strijd. De beide coaches hadden hun sterkste formaties het veld in gestuurd. Het spel golfde op en neer, waarbij de beide keepers telkens hun team in de wedstrijd hielden. Het werd een gelijkspel 5 -5.  Uiteindelijk gaf het penalty schieten de doorslag en won PSV.
Zo zijn de wedstrijden om de plaatsen 5 t/m 8 bekend. Om plaats 7 en 8 spelen De Graafschap en Real Madrid tegen elkaar, terwijl PSV het moet opnemen tegen Barcelona om de 5e en 6e plek.

Gaan we verder met de wedstrijd tussen Twente en Juventus. Dat Juventus de favoriet voor de eindzege is, is al wel een poosje bekend. Zij maakten hun favorietenrol dan ook waar en speelden goed tegen een  fantastisch spelend Twente. Twente speelde echter een topwedstrijd.  Juventus verloor de strijd met    10-1.

Ten slotte nog de strijd tussen Ajax en Liverpool. Een wedstrijd die op papier, je doet watertanden. Maar niet alleen op papier was het hoogstaand. De spelers gooiden hun trucendoos helemaal open en gaven zich helemaal, om zich te plaatsen voor de strijd om plaats 1. Echter er kon er maar één daarvoor door en dat was in dit geval Liverpool. Zij wonnen met 3 - 2. (Ook hier gaf het penalty schieten de doorslag. Liverpool won)
De strijd om plek 3 gaat dus tussen Ajax en Juventus en Twente moet het in de finale opnemen tegen Liverpool.

Hiermee zijn ook de wedstrijden om de hoogste plaatsen bekend.

Om plaats: Wedstrijd Veld Scheidsrechter
7 - 8 Graafschap - Real Madrid Veld 3 Bart Huijskes
5 - 6 PSV - Barcelona Veld 3 Luc ten Broeke
3 - 4 Ajax - Juventus Hoofdveld Jelmer Rijkenbarg
1 - 2 Twente - Liverpool Hoofdveld Barend Soer

Al met al 4 mooie wedstrijden die woensdag 23 mei gespeeld gaan worden.
We starten net als anders gewoon om 18.00 uur.
Graag zien we jullie woensdag allemaal na de wedstrijd, waar de prijsuitreiking op de tribune zal plaatsvinden.