Afsluiting Seizoen s.v. Grol door de Supportersclub.

13-06-2012

GROENLO - Op zaterdag 16 juni a.s. zal op passende wijze weer het seizoen van Grol worden afgesloten. Ook dit jaar zal de afsluiting plaatsvinden op een dag. Voor de jeugd zal er overdag een leuk programma worden georganiseerd met als hoogte punt onder andere de Finale van de Penaltybokaal en de uitverkiezing van de beste jeugdploeg van het jaar. Tegen de avond zal dan worden gestart met het traditionele Huistoernooi voor de Senioren.
Aansluitend zal tegen 20.00 uur, in een avondvullend programma, bekend worden wie de Super- Supporter en Voetballer van het Jaar is geworden.
Tevens zal door de VSVG weer de beste ploeg van het jaar bekend worden gemaakt en zal het Bestuur van Grol weer een Verenigingsman/vrouw van het jaar benoemen.

De Jaarvergadering voor de leden van de Supportersclub zal dit jaar plaatsvinden op Dinsdag 26 juni a.s.. De aanvang is om 19.30 uur.