Nominatie Jeugdteam van het Jaar

24-05-2012

Tijdens de afsluiting van het seizoen op zaterdag 16 juni 2012 zal het jeugdteam van het jaar ‘11/ ’12 bekend worden gemaakt. Voor deze titel is een drietal teams genomineerd door het Jeugdbestuur. Hieronder vindt u de genomineerde teams.

Nominatie E1

De E1 wordt genomineerd voor team van het jaar, omdat zij met veel klasse kampioen zijn geworden in de hoofdklasse. Niet alleen het feit dat zij kampioen zijn geworden, maar ook de wijze waarop dit gebeurde was buitengewoon. Met een zeer goede techniek, veel voetbal inzicht en inzet werden alle tegenstanders opzij gezet. Deze groep is de leeftijdsgenoten van andere teams ver vooruit. Bovendien zijn zij ook nog op zaterdag 19 mei kampioen geworden van District Oost. Een historisch moment voor de SV Grol.

Nominatie D3

De D3 heeft dit jaar getoond dat zij een zeer sterk team zijn door zowel de najaarscompetitie als de voorjaarscompetitie als kampioen af te sluiten. Door dit team werd met veel energie en met veel snelheid en tactiek gespeeld. Ze waren duidelijk een maatje te groot voor de tegenstanders in hun klasse. Ook buiten de wedstrijden om zet dit team zich in voor veel activiteiten binnen de Grol. Dit team is een voorbeeld voor veel andere teams. Dit is een team dat zeker een nominatie waardig is.

Nominatie Grol A2

Grol A2 werd kampioen in het seizoen 2011-2012. Dit is een unieke prestatie, aangezien het al tientallen jaren geleden is dat Grol A2 kampioen geworden is. Grol A2 is een getalenteerde mix van eerste- en tweedejaars spelers die tot aan het kampioenschap geen wedstrijd verloren had.
Ze zijn in de 2e klasse geëindigd met 5 punten voorsprong, ondanks dat er in deze competitie acht (8) A1-elftallen speelden. Met een doelsaldo van 90 goals voor en 34 tegen (minste in de competitie) hebben ze o.a. de A1 elftallen van Dinxperlo, DZSV, Gendringen en Vios ver achter zich gelaten.