Speciaal jeugarrangement Marveldtoernooi

26-05-2012

In het weekend van 1 t/m 3 juni a.s. vindt op het sportpark Den Elshof in Groenlo de 23e editie van het Internationaal Marveldtoernooi plaats. Een driedaags jeugdvoetbaltoernooi voor spelers onder de 15 jaar met een deelnemers van Europese klasse. Vijf Nederlandse en zeven buitenlandse teams beginnen op vrijdagavond 1 juni om 17.30 uur met de poulewedstrijden en op zondagmiddag 3 juni om 16.00 uur wordt finale gespeeld van dit prestigieuze jeugdtoernooi. De poule-indeling is als volgt:

poule indeling

Een deelnemersveld dus om je vingers bij af te likken!

Wij nodigen de (jeugd)teams van harte uit om het Marveldtoernooi te beleven. Wij hebben een SPECIAAL JEUGDARRANGEMENT samengesteld voor de jeugd en die is bedoeld voor groepen van 6 personen onder de 15 jaar incl. 2 begeleiders. Alle kinderen ontvangen bij de kassa een mooi rugzakje met daarin o.a. een toernooiprogramma (met voldoende ruimte voor het verzamelen van handtekeningen), een pen, drinken, een candybar, een tegoedbon voor een frietje en een ijsje. En dat alles voor de prijs incl. entree van slechts € 6,50 per persoon per dag. De begeleiders betalen het normale tarief van € 7,50 per dag of een passé partout voor € 12,50.

Naast de vele interessante voetbalwedstrijden biedt de organisatie van het Internationale Marveldtoernooi op de zaterdag en de zondag net als tijdens de voorgaande edities weer heel veel nevenactiviteiten, met name ter vertier van de vele jeugdige toeschouwers. Wat is er zoal te beleven:

- BOSSABALL: Op zaterdag 2 juni a.s. vindt er om ca. 12.30 uur een demonstratie plaats van Bossaball. Een nieuwe spectaculaire sport. Een spectaculaire attractie die door haar opvallende verschijning altijd en overal de aandacht weet te trekken. Bossaball dat moet je gezien en ervaren hebben om het te geloven! Het speciaal ontworpen opblaasbare speelveld heeft aan beide zijden van het net een trampoline Bossaball is een spel tussen twee teams. Het combineert de elementen van volleybal, voetbal, gymnastiek en capoeira.

- DEMONSTRATIETRAINING door René Meulensteen, de veldtrainer c.q. assistent van Alex Ferguson bij Manchester United: op zaterdag 2 juni a.s. om ca. 12.30 uur zal deze trainer van Manchester United op het hoofdveld een voorbeeldtraining geven aan een talentvolle groep voetballers van de s.v. Grol. Een training zoals hij die ook geeft aan de spelers van Manchester United!

- Panna Arena’s: Op de zaterdag en zondag zijn er Panna Arena’s. Beide dagen zullen er Panna-toernooien voor de jeugd georganiseerd worden.
- Springkussens: Er zijn twee springkussens aanwezig. Eén voor de allerkleinsten van 0 - 4 jaar en voor 5 - 8 jaar. Veel vertier dus voor de allerkleinsten.
- Speelkasten Playstation: Vier speelkasten (met o.a. voetbalspelen) in het sportcafé. Gesponsord door Sony Playstation.
- Computerhoek: Een aantal computers met toegang tot internet in ons sportcafé.
- Supportersclub Ajax: is op beide dagen aanwezig met een fanshop, het Rad van Fortuin en enkele voetbalspelen.
- Supportersclub FC Twente: is op zondag 3 juni a.s. aanwezig met een grote wagen voor verkoop van FC Twente fanartikelen!
- Voetbaldorp: op zondag 3 juni a.s. wordt er een groot voetbaldorp opgebouwd waar de jeugd zich prima kan vermaken met allerlei voetbalactiviteiten.
- Verloting: tijdens het driedaagse evenement zal er een verloting plaatsvinden waarbij prachtige prijzen te winnen zullen zijn. De opbrengst komt ten goede aan dit prachtige jeugdtoernooi.
Kortom, wij bieden op het Marveldtoernooi veel vertier voor jong en oud. Het bezoeken van het Internationaal Marveldtoernooi is dan ook steeds meer een DAGJE UIT! Een ideale mogelijkheid ook om met uw team(s) een uitje te organiseren ter afsluiting van het huidige voetbalseizoen. U kunt genieten van prachtig voetbal en oogstrelende acties, terwijl de jeugd zich prima vermaakt!
Wij nodigen de (jeugd)teams van uw vereniging van harte uit om het Marveldtoernooi te beleven. Wij hebben een SPECIAAL JEUGDARRANGEMENT samengesteld voor de jeugd en die is bedoeld voor groepen van 6 personen onder de 15 jaar incl. 2 begeleiders. Alle kinderen ontvangen bij de kassa een mooi rugzakje met daarin o.a. een toernooiprogramma (met voldoende ruimte voor het verzamelen van handtekeningen), een pen, drinken, een candybar, een tegoedbon voor een frietje en een ijsje. En dat alles voor de prijs incl. entree van slechts € 6,50 per persoon per dag. De begeleiders betalen het normale tarief van € 7,50 per dag of een passé partout voor € 12,50.
Jeugdarrangementen bij voorkeur vooraf aanmelden door het sturen van een mail naar mail@marveld.info, met opgave van aantal personen en op welke dag u met de groep naar het toernooi komt.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar www.marveld.info

Namens bestuur Stichting Internationaal Marveldtoernooi

Ellen Simmelink