Interesse in recreatief 45+ trainen of 7 tegen 7 45+ voetballen?

04-06-2012

Volgend voetbalseizoen is er de mogelijkheid voor 45+ voetballers, die geen competitie spelen, om recreatief te trainen op de woensdagavond om 20.30 uur. Natuurlijk moeten er voldoende aanmeldingen zijn. Voor deze voetballers zal er een aparte contributieregeling getroffen worden. Dus voor heren die gewoon gezellig een balletje willen trappen.

Ook is de sv Grol voornemens, bij voldoende belangstelling, om deel te nemen aan een reguliere KNVB 7 tegen 7 45+ competitie. Deze wedstrijden worden gespeeld op een half veld met 7 spelers. Natuurlijk onder leiding van een scheidsrechter. Er zijn verschillende mogelijkheden om deel te nemen aan een competitie, zoals een reguliere competitie op de zaterdag of zondag of een beperkte reeks van toernooien of wedstrijden. Bij voldoende aanmeldingen gaan we in overleg waar we evt aan gaan deelnemen.

Hebt u interesse in één van bovenstaande mogelijkheden neem dan contact op met

Wilko Poortman
Lid seniorenbestuur.
Coördinator Grol 4 t/m Grol 11 en zaterdag 2 en 3.
Tel: 064832119
Email: poortmancw59@kpnplanet.nl