Jeugdvrijwilligers Hartelijk Dank

15-06-2012

Beste jeugdvrijwilligers,

Het voetbalseizoen 2011/2102 is bijna afgelopen. Via deze weg willen wij jullie dan ook bedanken voor jullie inzet in het afgelopen seizoen!!!!!

U bent van ons gewend dat wij u een barbecue aanbieden na afloop van de 'afsluiting van het seizoen'. Vanaf dit jaar gaat het echter anders. Aan het eind van dit kalenderjaar zal er namelijk een 'Grote vrijwilligersavond' gehouden voor alle vrijwilligers die actief zijn binnen de Grol. Het zal een jaarlijks in november/ december terugkerende feestavond worden, waarop we als Grol-zijnde iedereen bedanken voor de inzet voor onze vereniging. Wij zijn ook voornemens om de vrijwilligers die na afloop van het seizoen 2011/2012 stoppen uit te nodigen op deze avond en dan afscheid van hen te nemen.
Omdat dit een overgangsjaar is voor wat betreft het bedanken van onze jeugdvrijwilligers, willen wij u toch een klein bedankje doen toekomen. Dit bedankje zal binnenkort aan u persoonlijk overhandigd worden.

Sportieve groeten,

Jeugdbestuur s.v. Grol