Afscheid van selectie spelers Dennis Dibbets en Tom Kaak

07-07-2012

Op zondag 1 juli hebben we met een wedstrijd Grol 1 – oud Grol 1 afscheid genomen van de selectiespelers Tom Kaak en Dennis Dibbets.

Dennis Dibbets is zijn opleiding begonnen bij de sv Grol en heeft de laatste 15 jaar deel uitgemaakt van de eerste selectie. Dennis groeide in die periode uit tot één van de beste doelmannen van de Achterhoek en Twente.

Tom Kaak heeft als jeugdspeler van de sv Grol zijn profcarrière bij de BVO de Graafschap, Heracles Almelo en Darlington (Engeland) vervolgt en daarna als amateur bij de IJsselmeervogels en DVS. De laatste 7 jaar kwam Tom weer op het oude nest en sloot daar bij de eerste selectie zijn carrière af.

Het team van oud Grol 1 werd geleid door oud trainer Henri Golstein. Aan het einde van de wedstrijd verlieten beide spelers tussen een ere haag van de spelers het veld, alwaar Dennis en Tom werden opgevangen door de familie. Uit handen van de spelers kregen beide spelers hun ingelijste spelersshirt cadeau. Het was mooi om te zien dat Piet Arets, oud keeperstrainer en die 10 jaar de training heeft verzorgd van zijn pupil Dennis Dibbets, hem aan de zijlijn opwachtte en ze elkaar even diep in de ogen keken bij dit afscheid. Dan hoef je niets meer te zeggen.

Tom en Dennis hartelijk bedankt!