Grol stelt vertrouwenspersonen aan

16-07-2012

Per 1 augustus 2012 heeft de sv Grol twee vertrouwenspersonen aangesteld. Dit zijn Gerard Platter en Jos Penterman. Zij zullen klachten over ongewenst gedrag binnen de vereniging op een zorgvuldige en respectvolle manier behandelen. Dit geldt ten aanzien van alle ongewenste gedrag van alle betaalde krachten en vrijwilligers binnen de vereniging, spelers en ouders. Onder deze regeling vallen ook klachten over seksuele intimidatie/misbruik en discriminatie.

Een klacht kan worden ingediend bij de secretaris van het hoofdbestuur of bij de secretaris van het jeugdbestuur. De secretaris zorgt ervoor dat de klacht in behandeling wordt gegeven bij een vertrouwenspersoon van de vereniging. De vertrouwenspersoon kan door de klager ook rechtstreeks benaderd worden, zowel mondeling als schriftelijk.

Contactgegevens:

De heer Gerard Platter: g.platter@kpnplanet.nl / 06 – 20 37 90 30
De heer Jos Penterman: penterm1@gmail.com / 06 – 22 90 40 95
Secretaris van hoofdbestuur, de heer Tonnie Zieverink:  a.zieverink@kpnmail.nl
Secretaris van het jeugdbestuur, de heer Edwin Vos: jeugdsvgrol@gmail.com

Het volledige reglement betreffende indiening en behandeling klachten is te lezen in het volgende document: reglement vertrouwenspersonen.

Dit reglement is ten alle tijde te vinden onder de button Informatie Seizoen 2012-2013 in de rechterkolom op de homepage van deze website.