Grol 1 verliest eerste bekerwedstrijd

14-08-2012

In Wehl tegen 2e klasser Concordia heeft sv Grol haar eerste bekerwedstrijd verloren. In de eerste helft had Grol enkele goede kansen maar wist men deze niet te verzilveren. Daar tegenover stond een gevaarlijk schot van Concordia onderkant lat. Bij rust was het derhalve 0 - 0. Vlak na rust counterde Concordia met een snelle aanval en wist met een schot laag over de grond 1 - 0 te scoren. Het spel van sv Grol was de 2e helft niet best en men kon geen vuist maken tegen de Wehlse formatie, die de wedstrijd eenvoudig uitspeelde en zelfs nog enkele goede mogelijkheden kreeg. De goed keepende Max de Vries voorkwam een hogere uitslag.

Zaterdagmiddag 18 augustus speelt Grol 1 om 16.00 thuis tegen Grolse Boys om het Kampioenschap van Groenlo. Woensdag 22 augustus speelt Grol 1 de 2e bekerwedstrijd thuis tegen FC Eibergen 1. Aanvang is om 19.30 uur.