Nieuwe webpagina met sponsor aanbiedingen

31-08-2012

De sv Grol heeft een zeer grote groep materiele en financiele sponsoren. Deze sponsoren zijn zeer belangrijk voor de sv Grol.

Graag willen we iets voor deze sponsoren terugdoen. Vanaf 1 september 2012 is er nu de mogelijkheid voor alle sponsoren van de s.v.Grol om reclame-acties en aanbiedingen die speciaal zijn bedoeld voor de leden van de s.v. Grol te publiceren op de website. Hiervoor is een aparte pagina aangemaakt: Sponsor Aanbiedingen. Deze pagina is te vinden in het linkermenu onder Sponsoren.

Heeft u als sponsor ook een actie voor de leden van de s.v. Grol dan kunt u een e-mail sturen naar info@svgrol.nl.

Neem als lid van de s.v. Grol hier dus regelmatig een kijkje om te zien of er nog speciale aanbiedingen zijn.