Spaaractie Albert Heijn Bruna en Gall en Gall voor verenigingen

05-10-2012

Het betreft een gezamenlijke spaaractie (met spaarkaart) van Gall&Gall Groenlo, Bruna Groenlo en Albert Heijn Groenlo. Het is een spaaractie waar de S.V. Grol financieel zijn voordeel mee kan halen.

De leden kunnen sparen voor iets extra’s ter aanvulling van het jaarlijkse budget.

Hoe werkt de actie:

Bij iedere besteding van € 10,- in de bovengenoemde winkels ontvangt de klant 1 zegel. Deze zegels plak je op de spaarkaart. Bij 20 in verhouding goed geplakte zegels ontvangt de vereniging € 5,- op de verenigingsrekening.

Het is dus aan de leden van de vereniging om zoveel mogelijk goed gevulde spaarkaarten in te leveren; hoe meer kaarten hoe meer geld. De actie loopt vanaf 8 oktober t/m 1 december 2012.

De spaarkaarten zijn te verkrijgen in de bovenstaande winkels. De vol geplakte spaarkaarten kun je ook weer bij deze winkels inleveren.

Doe dus mee en help de s.v. Grol aan extra inkomsten. Voor meer acties en aanbiedingen voor Grol-leden ga naar Sponsoren in het linkermenu.