Medewerking gevraagd voor enquete Rabobank

17-10-2012

De Rabobank Achterhoek-Oost is al jaren lang hoofdsponsor van onze jeugdafdeling, als ook sponsor van het Internationale Marveldtoernooi. Dit maakt het ons als club mogelijk om de faciliteiten te bieden zoals wij dit nu doen en evenementen te organiseren van internationale allure. De Rabobank is sponsor bij vele voetbalclubs.

Nu is de Rabobank een onderzoek gestart naar de sponsoring, om de afstemming en betrokkenheid tussen de Rabobank en de clubs verder te verbeteren. De s.v. Grol is gevraagd om haar leden, supporters en medewerkers te vragen om een enquete in te vullen om uw mening hierover te verkrijgen. Hier willen wij natuurlijk graag aan meewerken.

Als bestuur vragen we u als lid, supporter, en/of vrijwilligers daarom om 5 minuten vrij te maken om de enquete in te vullen. Dit kan on-line via de volgende link: onderzoek Rabobank sponsoring. Het onderzoek loopt tot 1 november.

Namens de Rabobank Achterhoek-Oost al vast bedankt voor uw medewerking.

Bestuur s.v. Grol