Gratis naar Grol – Bon Boys

17-10-2005

In samenwerking tussen de Supportersclub sv Grol en het busbedrijf van Wim te Kolsté is besloten aanstaande zondag gratis busvervoer in te zetten voor een vijftigtal Grol-supporters, die het 7 minuten durende restant van de wedstrijd Grol - Bon Boys, in Haaksbergen,  bij willen wonen. "Wim te Kolsté bood aan een bus in te zetten voor Grol D-3, het team dat iedere thuiswedstrijd trouw het scorebord bemand en de bordjes verwisseld,” vertelt Hennie Schovers, secretaris van de Supportersclub.
De bus is dan nog niet vol. Daarom willen we ook andere Grolsupporters de kans geven ook gratis mee te gaan. Dat kan echter beperkt. Tot de bus vol is. Degenen die met de bus mee willen gaan dienen zich hiervoor op te geven. In de kantine hangt een lijst waarop de naam ingevuld kan worden. Het vertrek is om 13.00 uur.”