Vrijwilligersfeest sv Grol 29 december

16-11-2012

De SV Grol is heel erg blij met al haar vrijwilligers en als waardering voor al het vrijwilligerswerk heeft de SV Grol gemeend om voor haar vrijwilligers, het 1ste vrijwilligersfeest te organiseren.

Organisatie
De organisatie hiervan ligt, zoals we dat bij de SV Grol gewend zijn bij een commissie, de Vrijwilligersfeestcommissie o.l.v. Ben Bomers.

Uitnodigingslijst
Om de uitnodigingslijst voor het feest compleet te krijgen zijn alle besturen en commissies aangeschreven door het verenigingsbureau, zodat iedereen zijn vrijwilligers kon doorgeven. Ook de (tijdelijk) gestopte begeleiders van jeugdteams zijn uitgenodigd.

Deze week zijn alle uitnodigingen rond gebracht. Het is de bedoeling dat genodigden zich opgeven voor 18 november 2012, door de opgave strook van de uitnodiging in de speciale bus in de hal van Sportpark Den Elshof te deponeren of per mail naar de volgende adressen (partners zijn mede uitgenodigd): josfroeling@kpnplanet.nl of wkonnik@hotmail.com

Iemand vergeten?
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Mocht jij personen kennen waarvan jij denkt dat ze recht hebben op een uitnodiging en geen uitnodiging hebben ontvangen, geef dit dan s.v.p. door aan de coördinator vrijwilligerszaken, Rob Arink 06-22676489 of arinkrobrita@hetnet.nl

Programma feestavond