Grol 1 speelt nuttige oefenwedstrijd tegen WWV 34

06-12-2012

Vanwege de algehele afgelasting van het amateurvoetbal komend weekend speelde Grol 1 op donderdagavond 6 december een oefenwedstrijd tegen WWV uit Hengevelde. Zeker het eerste halfuur speelde Grol zeer goed positiespel en dat leidde tot een 3 – 0 voorsprong. Doelpuntenmakers: Lennard Walterbos, Wouter Pillen en Sander Nijhof. Vervolgens scoorde WWV tegen, zodat er een ruststand van 3 – 1 op het bord stond. Na de rust was Grol 1 veel minder scherp en geconcentreerd en daar wist WWV van te profiteren. Uiteindelijk wisten zij nog twee keer te scoren, met een eindstand van 3 – 3 tot gevolg.

Grol 1 traint door t/m donderdag 20 december a.s. Tussendoor en wel op donderdag 13 december a.s. speelt Grol 1 nog een oefenwedstrijd tegen Silvolde 1 op het sportpark Den Elshof. Aanvang 20.15 uur. Met de Nieuwjaarsloop en – receptie op zondag 6 januari a.s. worden de trainingen hervat om goed voorbereid aan de tweede helft van de competitie te beginnen. Na oefenwedstrijden tegen AZSV (8 januari) en Varsseveld (15 januari) staat voor Grol 1 gelijk de uitwedstrijd tegen Dieze West op het programma