Tussentijdse kledingcontrole en overige kledingzaken

07-12-2012

Beste trainers en leiders,

Jullie hebben een uitnodiging ontvangen voor de tweede Opleidings- en Vormingsbijeenkomst op vrijdag 14 december a.s.

Tijdens deze bijeenkomst zal de beheergroep kleding aanwezig zijn voor de tussentijdse kledingcontrole en om vragen etc. te beantwoorden. De teams kunnen dit jaar zelf de tassen controleren en aan de hand van een formulier aangeven wat er aangevuld etc. moet worden voor de tweede helft van het seizoen. De kledingcommissie verzamelt alle formulieren en zorgt ervoor dat na inventarisatie de tassen zo snel mogelijk aangevuld worden.

Download inventarisatieformulier (excel)
Download inventarisatieformulier (pdf)

Reparatie kleding (trainingspakken, coachjassen etc.):
Willen de leiders die een coachjas, trainingspak etc. stuk hebben deze inleveren op 14 december 2012 tijdens deze bijeenkomst? De beheergroep kleding zorgt er dan voor dat deze kleding gemaakt wordt tijdens de winterstop.

Jeugdteams:
Vanaf zaterdag 8 december 2012 liggen er formulieren in de postvakken. Hierbij het vriendelijke verzoek de teamtas te controleren en op het formulier in vullen wat er vermist is / aangevuld moet worden. De formulieren kunnen geretourneerd worden via het postbakje van het Jeugdbestuur of afgegeven worden tijdens de bijeenkomst op 14 december a.s.

Seniorenteams:
De seniorenteams kunnen zich melden bij Mini Huijskes, met vragen, vermissingen etc.
T. 06-22145379
M minihuijskes@upcmail.nl  

Nieuwe teams ME2 en F10:
Na de winterstop start er een ME2 en F10, de leiders kunnen op 14 december tijdens deze bijeenkomst de teamtas ophalen!

Willen verder de leiders die nog niet in het bezit zijn van een coachjas of trainingspak dit doorgeven aan Rita Arink.
T. 06-20418707.
M. arinkrobrita@hetnet.nl  

Wij danken jullie alvast voor jullie medewerking en tot 14e december…

Met vriendelijke groeten,

Mini Huijskes en Rita Arink
Namens de beheergroep kleding