Grol 1 verliest oefenduel van Silvolde 1

18-12-2012

Het vriendschappelijke duel tussen 2e klasser Grol 1 en 1e klasser Silvolde 1 is geeindigd met een duidelijke overwinning voor Silvolde. Het werd maar liefst 0 - 5. De ruststand was 0 - 1. Twee goals werden vlak voor tijd gescoord. De wedstrijd werd gekenmerkt door een zeer dichte mist waardoor het voor het publiek lastig was om de wedstrijd te volgen.

Grol probeerde de gehele wedstrijd goed te combineren, maar kon dit niet tot kansen omzetten. De creativiteit en effectiviteit ontbraken en het gebeurde te vaak dat een bal niet goed werd ingespeeld. Dit was ook de verdienste van een sterk, snel en goed spelend Silvolde. Silvolde liet zien dat ze terecht een hoge klassering bezitten in de 1e klasse. Het waren echter persoonlijke fouten van Grol die te grondslag lagen aan vier van de vijf doelpunten. De vierde goal van Silvolde was een prachtige boogbal van grote afstand over Max de Vries heen.

Een nuttige oefenduel voor Grol. De volgende oefenwedstrijd is op dinsdag 8 januari  tegen AZSV uit Aalten op sportpark Den Elshof.