Vrijwilligersfeest groot succes

30-12-2012

Ruim 280 vrijwilligers van de s.v. Grol en partners beleefden zaterdag 29 december een fantastische en gezellige avond. Deze feestavond werd hen aangeboden als dank voor hun inzet de afgelopen jaren. De organisatie (Ben Bomers, Kim Baack, Lea Voerman, Patrick Pos, Rob Porskamp, Jordy Overkamp, Lars Oesterholt, Rob Arink, Willy Konnik, Fabian Maarsse en Jos Froeling) had naast volop muziek gezorgd voor lekkere proeverijen van wijn, bier en hapjes. Tussendoor werd er onder leiding van Patrick Pos een quiz gespeeld en verzorgde Rob Oude Luttikhuis een kleine buut. Voorzitter Hans Scheinck opende de avond met een kort maar doeltreffend dankwoord richting alle vrijwilligers en kondigde aan dat er binnenkort in het kader van deze vrijwilligersavond een Vrijwilligersboom op het sportpark wordt geplant. De avond, die door Patrick Pos op een vakkundige en enthousiaste wijze aan elkaar werd gepraat, werd door alle aanwezige vrijwillligers als een groot succes ervaren. Vrijwilligers bedankt! S.V. Grol bedankt!