Trainer Gerard Bos stopt bij s.v. Grol

06-11-2005

GROENLO – Aan het eind van dit voetbalseizoen stopt Gerard Bos als hoofdtrainer van de S.V. Grol in Groenlo. Haaksbergenaar Bos heeft er dan vier seizoenen opzitten bij de Groenlose derdeklasser. De 49-jarige hoofdtrainer heeft zelf bij het Grolbestuur aangegeven een periode van vier jaar bij dezelfde club voldoende te vinden. ‘Ondanks dat ik bij Grol de beschikking heb over een jonge en talentvolle groep, waarin nog de nodige rek zit, ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.’ Overigens was er bij zowel het Grolbestuur als bij de spelersgroep voldoende draagkracht om er eventueel nog een vijfde contractjaar aan vast te knopen.

Vóór de periode bij Grol was Bos vier jaar hoofdtrainer bij Longa ’30 in Lichtenvoorde en daarvoor vier jaar hoofdtrainer bij Rood Zwart in Delden. Bij deze beide verenigingen nam hij afscheid met een kampioenschap.

Bij de Groenlose voetbalvereniging start deze week de procedure, die moet leiden tot de aanstelling van een nieuwe hoofdtrainer voor het voetbalseizoen 2006-2007.