Sinterklaasavond voor F jeugd en zat. morgen selectie

15-11-2005

Net als alle voorgaandejaren, komt de Sint ons een bezoek brengen, vergezeld van zijn Pieten. Sinterklaas heeft het heel erg druk, maar toch heeft hij een gaatje in zijn agenda kunnen vinden om de blauwwitte voetballertjes te bezoeken.

Als alles lukt, komt de Sint op zaterdag 26 november aanstaande om ongeveer 17.45 uur in sporthal ‘Den Elshof’. Natuurlijk zijn je ouders, broertjes, zusjes, andere familieleden en je vriendjes ook van harte welkom.

Voordat de Sint komt is er een leuk programma in elkaar gezet. De afgelopen jaren werd er altijd een spellencircuit gedaan. Dit jaar gaat er iets anders gebeuren. Elk team gaat een act aanleveren en op voeren, dit kan zijn een dansje, playbacken, zingen, goochelen enz.

Zorg er daarom voor dat je die middag om 16.30 uur in de sporthal bent. Let er wel op dat je gymschoenen aan hebt.

De Sint brengt natuurlijk cadeautjes mee en zijn er prijzen voor de winnaars van de kleurplatenwedstrijd.

De kleurplaat kun je tot uiterlijk zaterdag 19 november a.s. inleveren bij je leiders.